Az ország legújabb hírportálja, a Frisshírek.hu összefoglalót készített az online hadsereget szervező, milliárdos költségvetéssel működő, kormánypárti Megfon vállalkozásról, annak anyagi és szervezeti hátteréről.
Mint arról több cikk is megjelent a választások alatt és után, a kormányközeli Megafon „társulat” több mint egy milliárd forintot költött Facebook hirdetésekre. Persze, ahogy többször is nyilatkozták, nem a kormány támogatta őket – azaz Te, átlag adózó, hanem „mikro” adományokból sikerült produkálniuk ezt az óriási teljesítményt.
Oké. Csináljunk úgy, hogy elhisszük. Ha elhisszük, akkor azonban sok alapítványnál sírják el magukat, hogy miért nem őket támogatja a köz „mikró” milliárdokkal.
A jó nevű közösség eredetileg azért jött létre, mert – elvileg a baloldal túlságosan uralta a közösségi médiát, és állandóan csak azok a szánalmas libsik halhatták a hangjukat, és bizony választásokat már nem a való világban elkövetett tettekkel kell nyerni – hanem a ~fészbúkon. Legalábbis Megafonék szerint. Így égető volt jobboldali megmondóembereket egy zászló alá terelni.