„Az álhírek a legveszélyesebbek a médiára az európai újságírók szerint – derült ki abból a felmérésből, amelyet 52 ország, köztük Magyarország újságíróinak részvételével készített a Sweet Sport PR.
Globálisan nézve azonban a fake news-zal szembeni félelem csak a harmadik helyre szorul, ezen a listán a csökkenő reklámbevételeket tették az első helyre az újságírók, megelőzve a szerkesztőségi létszám lecsökkentését, vagyis azt, hogy egy újságírónak kell elvégeznie tíz másik munkáját.”
A 24.hu cikkének teljes szövege >>>
Fókuszban a műsorvezetés és a szociális érzékenység – Barabás Évivel beszélgetünk a PRaliné Klubban
Szeretettel várunk mindenkit a Kommunikációs és PR-Szakosztály PRaliné Klubjának soron következő rendezvényére 2025. december 3-án 17:30-tól. A helyszín a MÚOSZ-székház...
TovábbDetails






