A public relations a kommunikáció tudatos szervezése. A public relations a menedzsment egyik funkciója. A public relations feladata: elérni a közös megértést, létrehozni a kölcsönösen előnyös kapcsolatokat a szervezet és közvéleménye, környezete között, a kétirányú kommunikáció útján. Ennek útja: beszélj a környezeteddel (a közvéleménnyel, a közönséggel) arról, amit megtettél, megteszel, vagy tenni akarsz, mondd el nekik céljaidat, a tájékoztatás útján vondd be őket a döntéshozatalba, tevékenységed alakításába! A Kommunikációs és Public Relations Szakosztály átérzi felelősségét a hazai kommunikációs szakma fejlődéséért, ezért programjai között az oktatás és az újságíró szakmai továbbképzés is szerepel.
A szakosztályi meghívó
Kivételes programlehetőség már csak 5 fő számára!
A Kommunikációs és PR Szakosztály exkluzív programot szervezett. Időpont: március 15. 10:30 Az Országos Széchényi Könyvtár (OSZK) látogatására van lehetőség,...
TovábbEltűnt-e a mai világból az etikett, vagy csak átalakult?
Meghívó A Kommunikációs és PR Szakosztály rendezvényére Időpont: 2024. február 29. 17.30 Helyszín: A MÚOSZ-székház Táncsics-Rát terme (1064 Budapest, Vörösmarty...
TovábbA szakosztály publikációi
A cenzúra titokzatos világa – Interjú dr. Gosztonyi Gergellyel
2023. szeptember 28-án a Kommunikációs és PR Szakosztály vendége volt dr. Gosztonyi Gergely jogtörténész és médiajogász, az ELTE ÁJK habilitált...
Hogyan védjem a szerzői jogaimat?
A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala szerzői jogászának előadása a szerzői jogról 2023. június 14-én A MÚOSZ Kommunikációs és PR-Szakosztályának meghívásának...
Lukácsi Katalin történész volt a Kommunikációs és PR Szakosztály vendége
A MÚOSZ KPRSZ Praliné Klub előadóját sokat látni tévében, lehet olvasni cikkeit a nyomtatott sajtóban, de kevesebbet tudni arról, milyen...