A public relations a kommunikáció tudatos szervezése. A public relations a menedzsment egyik funkciója. A public relations feladata: elérni a közös megértést, létrehozni a kölcsönösen előnyös kapcsolatokat a szervezet és közvéleménye, környezete között, a kétirányú kommunikáció útján. Ennek útja: beszélj a környezeteddel (a közvéleménnyel, a közönséggel) arról, amit megtettél, megteszel, vagy tenni akarsz, mondd el nekik céljaidat, a tájékoztatás útján vondd be őket a döntéshozatalba, tevékenységed alakításába! A Kommunikációs és Public Relations Szakosztály átérzi felelősségét a hazai kommunikációs szakma fejlődéséért, ezért programjai között az oktatás és az újságíró szakmai továbbképzés is szerepel.
A szakosztályi meghívó
Lepkekaland a Kommunikációs és PR Szakosztállyal
Ismét különleges programot szervezünk a Fővárosi Állat- és Növénykert jóvoltából. 2025. július 11-én 10:30 órától lehetőségünk lesz a 240 m2...
TovábbDetailsTisztújítás a MÚOSZ Kommunikációs és PR Szakosztályában
A MÚOSZ vezetőségválasztása után – azért, hogy megfeleljünk a MÚOSZ alapszabályának – a szakosztályunknak is le kell bonyolítania egy kötelező...
TovábbDetailsA szakosztály publikációi
A kiégés 3 kiváló szakértője volt a PRaliné Klub vendége
Kürti Krisztián kommunikációs szakember, újságíró, a Kommunikációs és PR Szakosztály tagja szakértő vendégekkel beszélgetett a kiégésről. A PRaliné Klub meghívott...
Pálfai Károly volt a PRaliné Klub vendége
Kürti Krisztián kommunikációs szakember, újságíró, a Kommunikációs és PR Szakosztály tagja beszélgetett Pálfai Károly egykori fotósból, illetve sajtós-menedzserből lett független...
A csodatévő kertész
A Szilágysomlyón született Varga Márton 99 éve hozta létre, majd két évtizeden át irányította a kertészképző iskolát Zuglóban. Ma az...