Állami hirdetések a kormányhű és a kormánykritikus médiában
A kormánynak kedves médiacégek akár több milliárd forintos bevételhez is jutnak az állami forrásból érkező hirdetésekből. Többek között a Mediaworks, ...
A kormánynak kedves médiacégek akár több milliárd forintos bevételhez is jutnak az állami forrásból érkező hirdetésekből. Többek között a Mediaworks, ...
A 24.hu számolt be arról, hogy a Bajnai Gordon résztulajdonában áló Datadat cégcsoport rágalmazás miatt tett feljelentést a Médiaworks-höz tartozó ...
Az atlatszo.hu kikérte a Fővárosi Törvényszéktől a 2021-es sajtóhelyreigazítási perek adatait. A Törvényszéktől kapott összesítés szerint a legnagyobb Fidesz-közeli médiatermékek ...
Hogyan alakult ki a robosztus hírmédia-konglomerátum? Hogyan kapcsolódnak egymáshoz? Bátorfy Attila adatvizualizációval kísért írása az Átlátszón.
Még a Ripostnak, az Origonak és a Lokálnak kell hasonlóan tennie, különben sajtó-helyreigazítási per indul ellenük – írja a Népszava.
Számos, a magyar média helyzete iránt érdeklődő embert, köztük magyar és nemzetközi kutatókat, újságírókat, állampolgárokat foglalkoztat, hogy noha darabszámra és árbevételre ...
gondolkodásunkban. Az AI képes új perspektívákat és kreatív lehetőségeket nyújtani, miközben etikai és technikai kérdéseket is felvet.
TovábbDetailsHétfő | 11.00 – 16.00 |
Kedd | 13.00 – 18.00 |
Szerda | 11.00 – 16.00 |
Csütörtök | 11.00 – 16.00 |
Péntek | 9.00 – 14.00 |
E-mail: kapcsolat@muosz.hu
1064 Budapest,
Vörösmarty u. 47/A
Központi telefon:
(1) 478-9040
Titkárság: iroda@muosz.hu
Copyright © 2016 by Magyar Újságírók Országos Szövetsége.