Állami hirdetések a kormányhű és a kormánykritikus médiában
A kormánynak kedves médiacégek akár több milliárd forintos bevételhez is jutnak az állami forrásból érkező hirdetésekből. Többek között a Mediaworks, ...
A kormánynak kedves médiacégek akár több milliárd forintos bevételhez is jutnak az állami forrásból érkező hirdetésekből. Többek között a Mediaworks, ...
A 24.hu számolt be arról, hogy a Bajnai Gordon résztulajdonában áló Datadat cégcsoport rágalmazás miatt tett feljelentést a Médiaworks-höz tartozó ...
Az atlatszo.hu kikérte a Fővárosi Törvényszéktől a 2021-es sajtóhelyreigazítási perek adatait. A Törvényszéktől kapott összesítés szerint a legnagyobb Fidesz-közeli médiatermékek ...
Hogyan alakult ki a robosztus hírmédia-konglomerátum? Hogyan kapcsolódnak egymáshoz? Bátorfy Attila adatvizualizációval kísért írása az Átlátszón.
Még a Ripostnak, az Origonak és a Lokálnak kell hasonlóan tennie, különben sajtó-helyreigazítási per indul ellenük – írja a Népszava.
Számos, a magyar média helyzete iránt érdeklődő embert, köztük magyar és nemzetközi kutatókat, újságírókat, állampolgárokat foglalkoztat, hogy noha darabszámra és árbevételre ...
Hétfő | 11.00 – 16.00 |
Kedd | 13.00 – 18.00 |
Szerda | 11.00 – 16.00 |
Csütörtök | 11.00 – 16.00 |
Péntek | 9.00 – 14.00 |
E-mail: uf@muosz.hu
1064 Budapest,
Vörösmarty u. 47/A
Központi telefon:
(1) 478-9040
Titkárság: iroda@muosz.hu
Copyright © 2016 by Magyar Újságírók Országos Szövetsége.