A Political Capital elemezte a Google politikai hirdetéseit
A Political Capital elemzése azt vizsgálta, mi történt a Google politikai hirdetésének megszűnése óta eltelt néhány hétben. A Google már ...
A Political Capital elemzése azt vizsgálta, mi történt a Google politikai hirdetésének megszűnése óta eltelt néhány hétben. A Google már ...
Számos, a magyar média helyzete iránt érdeklődő embert, köztük magyar és nemzetközi kutatókat, újságírókat, állampolgárokat foglalkoztat, hogy noha darabszámra és árbevételre ...
A közösségi médiáról szóló híreknek egyik állandó témája, hogy az információs buborékokba zárja a felhasználóit, amelyekbe kizárólag az adott felhasználónak ...
Miközben a Fidesz felvásárolja a magyar sajtópiac túlnyomó többségét Andy Vajnán vagy Mészáros Lőrincen keresztül, egy dologról meglehetősen kevés szó ...
Éppen egy évvel ezelőtt zárták be a Népszabadságot. Mára nincs olyan szegmense a nyilvánosságnak, ahol ne lenne érzékelhető a kormányzati ...
A Free Media díjat a két alapítvány hozta létre: a Fritt Ord Alapítvány és a ZEIT STIFTUNG BUCERIUS. A díjak...
TovábbDetails| Hétfő | 11.00 – 16.00 |
| Kedd | 13.00 – 18.00 |
| Szerda | 11.00 – 16.00 |
| Csütörtök | 11.00 – 16.00 |
| Péntek | 9.00 – 14.00 |
E-mail: kapcsolat@muosz.hu
1064 Budapest,
Vörösmarty u. 47/A
Központi telefon:
(1) 478-9040
Titkárság: iroda@muosz.hu

Copyright © 2016 by Magyar Újságírók Országos Szövetsége.