The Podcast Show 2022 – London
Minden kutatás azt mutatja, hogy podcast kiút a médiazajból, hogy a podcast hallgatása az énidő része, egyfajta megszentelt idő, amit a műsor és a hallgatója együtt tölt, hogy a hallgató készül rá, hogy a kapcsolat hallgató és műsorvezető között szinte baráti vagy ahhoz hasonló – írja tudósításában Román Balázs, a Kreatív korábbi főszerkesztője.
A londoni Business Design Centerben tartott kétnapos eseményen több mint 5000-en vettek részt a nemzetközi médiavilág fontos szereplői közül. A legfontosabb tapasztalat – a szerző szerint -, hogy Magyarország a podcast-médiapiacon nincs jelentős lemaradásban. A piacméret és alapvetően a pénz jóval kevesebb még itthon, de minden másban nagyon jól állunk. Pontosan ugyanazok a témák foglalkoztatják az amerikai és a brit podcast médiásokat, amik minket is mozgatnak. Pontosan értjük egymást. Egyebek között az alábbiakat tartja a legfontosabbnak ebben a műfajban:
A podcast a legszemélyesebb médium
A podcast média azért jó, mert nincs reklámzaj, végre beszélgethetek a közönségemmel
A dinamikus hirdetésbeillesztés a piac motorja
Egy podcast nem bír el sok reklámot
Az előfizetés egyre fontosabb bevételi láb lesz
A teljes cikk itt olvasható.