James Hewes, a Magazinkiadók Világszövetsége (FIPP) elnökének előrejelzéseit a Magyar Lapkiadók Egyesületének közleménye alapján a Médiapiac.com foglalta össze.
A médiaszakember szerint a print árbevétel tovább csökken, amely együtt jár majd a költségekre nehezedő nyomással. A kiadóknak a munkaerőpiaci verseny miatt egyre nagyobb gondot kell fordítaniuk a hatékony szakembergárda kialakítására és megtartására is.
„A legnagyobb lehetőség szerintem a fizetős tartalmakban rejlik. Az év elején megjelent Digital Subscriptions Snapshot tanulmányunkból kiderül, hogy hírkiadók sora jelentős bevételt szerzett abból, hogy a tartalmakért fizetniük kellett az olvasóknak. Egyre többen tudatában vannak az újságírás értékeinek, és készek is fizetni érte” – nyilatkozta James Hewes. Részletek >>>
(Címlapkép forrása: Fipp.com)
Fókuszban a műsorvezetés és a szociális érzékenység – Barabás Évivel beszélgetünk a PRaliné Klubban
Szeretettel várunk mindenkit a Kommunikációs és PR-Szakosztály PRaliné Klubjának soron következő rendezvényére 2025. december 3-án 17:30-tól. A helyszín a MÚOSZ-székház...
TovábbDetails






