James Hewes, a Magazinkiadók Világszövetsége (FIPP) elnökének előrejelzéseit a Magyar Lapkiadók Egyesületének közleménye alapján a Médiapiac.com foglalta össze.
A médiaszakember szerint a print árbevétel tovább csökken, amely együtt jár majd a költségekre nehezedő nyomással. A kiadóknak a munkaerőpiaci verseny miatt egyre nagyobb gondot kell fordítaniuk a hatékony szakembergárda kialakítására és megtartására is.
„A legnagyobb lehetőség szerintem a fizetős tartalmakban rejlik. Az év elején megjelent Digital Subscriptions Snapshot tanulmányunkból kiderül, hogy hírkiadók sora jelentős bevételt szerzett abból, hogy a tartalmakért fizetniük kellett az olvasóknak. Egyre többen tudatában vannak az újságírás értékeinek, és készek is fizetni érte” – nyilatkozta James Hewes. Részletek >>>
(Címlapkép forrása: Fipp.com)
Erről még nem beszéltem senkinek – László Ágnes vendége Máté Gábor
László Ágnes vendége Máté Gábor lesz a november 5-ei műsorban. A Kossuth -és Jászai Mari-díjas színész, rendező, egyetemi tanár, érdemes...
TovábbDetails