A Szerda esték a MÚOSZ-ban című rendezvény fenruár 16-i eseményén az influenszerekről volt szó. Mi az influenszer? Egy eszköz a marketingcélok közvetítéséhez? Az új média sajátos médiamunkása? Közvéleményformáló, kommunikátor, követésre méltó személyiség vagy csak egy ügyes marketinges? Milyen etikai normák vonatkoznak az influenszerekre? Izgalmas beszélgetés e sajátos piacról, e különös nyilvánosságról.
Vendégein voltak:
Kende-Hofherr Krisztina producer, menedzser, motivációs előadó, a személyes márkaépítés szakértőjeLakatos Laci „Bátya”, a Duma Színház humoristája, műsorvezető, youtuber, Pácsonyi Daniella, az nlc.hu- főszerkesztője, digitális lapigazgató Dévald Ákos online közösségi médiaszakértő, Post For Rent Influencer MédiaügynökségModerátor: Baranyi Marcsi újságíró (Nlc.hu, Rádió Dikh), coach
Youtube-felvétel: https://youtu.be/k3dNzIej8Tc