Azzal a kiegészítéssel, hogy a 2021-ben mért reklámbevételek az első három esetében növekedtek amíg a nyomtatott sajtóé továbbra is folymarosan csökkent. Ez is kiolvasható a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző, online letölthető kiadvány, a CANnual Report idei kiadásából, amelyet a 14 ország független reklámügynökségeiből – köztük a hazánkat képviselő Café Communications – álló hálózat, a weCAN állított össze – közli a Kreatív.
Ami nagyon kiugró, az a kormány dominanciája a hazai médiapiacon.
A legtöbb pénzt a Miniszterelnöki Hivatal fordította a magyar emberek megszólítására. 76 millió eurót költöttek el egy év alatt a különböző kampányokra.
Érdekes összevetni, hogy ez az összeg 2019-ben 65 millió euró, míg 2018-ban csak 27 millió euró volt.