Bár az emberek egyre tudatosabbak és többet is hajlandóak fizetni a környezetbarát termékekért sokan mégsem tudják, mi az és hogyan lehet felismerni a greenwashing-ot, azaz a zöldremosást.
Hogyan lássunk át magánemberként, fogyasztóként és újságíróként a zöldítő trükkökön? Mi az a zöld képi megtévesztés, a blöff, a megzavarás vagy a homály? Milyennek kellene lennie a tiszta, átfestések nélküli, egyenes zöld kommunikációnak? Berta László a Fastbridge Reklámügynökség kreatívigazgatója, reklámszakember, a Cleanwashers kezdeményezés alapítótagja előadásából mindenre fény derül.
A fentiek mellett azt is megtudhatjuk, milyen eszközökkel manipulálnak bennünket a reklámokban, cikkekben és más kommunikációs csatornákon. Milyen szerepe lehet egy újságírónak a zöldremosás elleni küzdelemben, illetve arról is beszélünk majd, hogyan próbálják felderíteni a megtévesztéseket hazánkban és a világ más részein.
Aki eljön a MÚOSZ Kommunikációs és PR Szakosztály
2022. december 1-jei, 17 órakor kezdődő rendezvényére
a MÚOSZ székház (1064 Budapest Vörösmarty u 47/a.)
Rát Mátyás termébe,
az többek között, erre kaphat választ.
A program személyes részvétellel zajlik, ingyenes, de előzetes regisztráció a muoszkprsz@gmail.com címen szükséges.
Szoboszlai Krisztina és Zahorán Adrienne
KPRSZ társelnökök