A kreativ.hu közlése szerint augusztusban sem volt uborkaszezon, hiszen rekordokat döntött a hírek olvasottsága. Mindez a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) legújabb jelentéséből olvasható ki.
Kiadta újabb publikus elemzését a híroldalak olvasottságáról a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT). Az augusztusi adatok mellett a DKT is megerősítette azt, amit olvasóként is érzékelhettünk júliusban, augusztusban: a hagyományosan uborkaszezonnak számító, nyaralós hónapokban egyáltalán nem esett vissza az oldalak látogatottsága.
A teljes évet nézve az orosz-ukrán háború, majd a választási kampány által felpörgetett látógatószám ugyan április-júniusra valamelyest visszaesett, júliusra azonban újra megközelítse a márciusi csúcsot. A DKT úgy fogalmaz elemzésében, hogy “a magukat híroldalként (is) definiáló weblapok átlagos összesített napi látogatószáma (real user) ekkora újra közel 3 millió látogatóra nőtt – csaknem elérve a márciusi rekordot. ”
A napi átlagos látogatószámmal mért toplistát brand alapon (applikációs és weboldalas olvasottság együtt) augusztusban a Blikk vezeti az Index és az Origo előtt. A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistáján viszont már a 24 az első a Blikk előtt.