A 444.hu foglalta össze a történteket:
az elmúlt héten távozott a Mediaworks elnök-vezérigazgatói székéből Szabó László, majd néhány napra rá a menedzsment öt további tagja: Páldi Tamás szervezetfejlesztésért felelős igazgató, Arany János értékesítési és marketing igazgató, Paplanos Péter innovációs igazgató, Bodnár Gyula oktatási és továbbképzési igazgató és Nagy Tamás digitális igazgató.
Szabó László regnálása alatt a magyar médiapiacon sosem látott méretű médiaóriás jött létre: csatolmányaival együtt több mint 500 cím és 2730 alkalmazott tartozik a Mediaworks alá, ami csak 2020-ban 66,7 milliárdos árbevételt könyvelhetett el; ezzel messze a legnagyobb forgalmat bonyolító médiavállalat az országban.
A lap szerint Szabónak nem sikerült a tervezett változásokat megvalósítania, elmaradt a technikai fejlesztés, ami a megyei lapok központi szerkesztését könnyítette volna meg, nem sikerült a fiatal korosztályokban új célközönséget meghóditania, a nyomtatot termékek többnyire csökkenő vagy stagnáló példányszámot mutatnak a megei lapok eladása pedig drámaian bezuhant.
Feltételezhető, hogy a tavaszi választásokat megelőző, hamarosan induló kampányban az új vezetéstől áttörést vár Rogán Antal, aki a lormányzati propaganda szinte tejhatalmú irányítója. A Médiaworks új vezére Kálmán Erika, aki Heinrich Pecina osztrák üzletember mellett tűnt fel a Népszabadság bedöntésekor, azóta stabilan vezetői pozícióban volt a kormányzati sajtóbirodalomban.