Megújul a Vodafone Magyarország mobil előfizetői ügyfélszolgálata. Az ügyfélkiszolgáló rendszer megújulása miatt viszont július 24-28 között öt napig korlátozottan lehet csak ügyeket intézni.
A fejlesztés és a technikai átállás az alapvető mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV–szolgáltatásokat nem érinti, az online és offline ügyintézési platformokat azonban igen. Ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) is átmenetileg szünetel.
A szolgáltató mobil kártyás ügyfeleinek azt tanácsolja: időben gondoskodjanak extra adat vásárlásról, illetve egyenlegük feltöltéséről, mivel az érintett időszakban utóbbira csak ATM-en keresztül van lehetőségük.
Ugyanakkor július 24-28. között a Vodafone ügyfelei zavartalanul használhatják vezetékes, és mobil telefonjukat, valamint internet és tv szolgáltatásaikat, előfizetéseiken azonban az érintett napokon nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra, és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Ugyanakkor az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlása (tablet, TV) ebben az időszakban is elérhető. Az érintett időszakban esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással, és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nincs lehetőség.
Csoportos díjfizetés esetén nincs külön teendő: a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan megtörténik a terhelés, azonban a befizetett összegek könyvelése a megszokottnál várhatóan hosszabb ideig tarthat. Az alapvető szolgáltatások – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint tv – az ügyintézésben tapasztalható rövid technikai szünet alatt is a megszokott módon, zavartalanul fognak üzemelni.
A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek. A Vodafone lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfelei pedig C2 Generala 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek.
További információ a változásokról:
https://www.vodafone.hu/kozep-nagyvallalatok/ugyintezes-szunet