„A megmaradt kormányfüggetlen sajtónak is jutott bőven a választások utáni önkorbácsolásból: nem egy olyan vélemény hangzott el, hogy a budapesti média odahagyta a falvak, kisvárosok népét, nem az ő életükre rezonál a témáikkal.
A Kreatív múlt kedden szervezett egy beszélgetést több – de persze messze nem az összes – fontos szerkesztőség képviselőjével, ahol erről volt szó, meg arról, milyen ügyek, hogyan működtek a kampány során. Hősies figyelműek és médiaszakosok a teljes, vágatlan beszélgetést is visszanézhetik az eredeti linken.”
A vidék és az elérés témájából készített összefoglaló ITT érhető el.
(Szöveg és címlapkép forrása: Kreatív)
„A minőség nem egyszerűen marketing szempont, hanem fontos filozófia”
Praliné Klub első összejövetele – a Benyovszky Orvosi Központ (BOK) vendégei voltunk A februári gondolat valósággá vált és valódi útjára...
TovábbDetails