„A megmaradt kormányfüggetlen sajtónak is jutott bőven a választások utáni önkorbácsolásból: nem egy olyan vélemény hangzott el, hogy a budapesti média odahagyta a falvak, kisvárosok népét, nem az ő életükre rezonál a témáikkal.
A Kreatív múlt kedden szervezett egy beszélgetést több – de persze messze nem az összes – fontos szerkesztőség képviselőjével, ahol erről volt szó, meg arról, milyen ügyek, hogyan működtek a kampány során. Hősies figyelműek és médiaszakosok a teljes, vágatlan beszélgetést is visszanézhetik az eredeti linken.”
A vidék és az elérés témájából készített összefoglaló ITT érhető el.
(Szöveg és címlapkép forrása: Kreatív)
Transparency-Soma díjra várják a legjobb oknyomozói anyagokat
Idén is meghirdeti a Transparency International Magyarország a Transparency-Soma díjat, ahol az idei év legjobb oknyomozói anyagát keresik. A jelentkezések,...
TovábbDetails






