Az airberlin szállította a Budapest Airport 11 milliomodik utasát Ferihegyről 2016-ban!

Ez a cikk 12 hónap frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

2016. december 13-án már a 11 milliomodik utasát köszönthette a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, tudta meg a REVISZ. A légikikötő forgalma már a harmadik egymást követő évben döntött rekordot, 2016-ban eddig 10 %-kal bővült az utasszám. A különleges pillanatot az airberlin légitársasággal ünnepelte a repülőtér, amelynek utasa a 2016. december 13-án a reggeli járattal indult Berlin Tegel repülőterére.

_dgy8513

2016 januárjától novemberig 10 %-kal több utas fordult meg a repülőtér termináljain, így nem volt kérdés, hogy decemberben eléri a 11 milliós utasszámot a Budapest Airport.  2016. december 13-án reggel kiderült, az airberlin légitársasággal utazó Hangonyiné Nagy Hajnalka és lánya Eszter lettek a repülőtér idei 11 milliomodik utasai. Hajnalka ráadásul életében először utazik repülővel, épp egy tengerentúli körutazásra indultak az airberlin járatán.

A repülőtér forgalmának bővüléséhez mindenképpen hozzájárult a 2016-ban elindított 16 új járat, valamint számos egyéb fejlesztés a légitársaságok részéről, mint a járatok számának növelése a meglévő útvonalakon, vagy a nagyobb kapacitású repülőgépek forgalomba állítása. A szerencsés 11 milliomodik utast szállító airberlin 2016-ban állított forgalomba egy harmadik naponta közlekedő járatot Budapest és a berlini Tegel repülőtér között, amivel sokat nyertek a magyar utazók, hiszen jelentősen csökkentek az átszállási idők számos tengerentúli csatlakozás felé.

_dgy8534

A Budapest Airport kereskedelmi igazgatója emlékeztetett, hogy már az elmúlt évben is jelentősen nőtt a forgalom, az pedig, hogy ez a növekedés 2016-ban is folytatódott, igazán remek eredmény. Kam Jandu azt is elárulta, hogy az idei év stratégiája az volt, hogy minden tőlük telhetőt megtegyenek, hogy Budapest és Magyarország továbbra is vonzó és versenyképes piac maradjon a légitársaságok számára. Az igazgató megjegyezte: „Úgy hiszem, nem csak ezt a célt értük el, hanem sikerült teljesíteni az utasaink és az üzleti partnereink igényeit is.”

Tudósítónktól

Fotók:Budapest Airport

 

A szerzőről

Önnek ajánljuk