Guardian: Nem örül a cseh és szlovák kormány Habony Árpád hírügynökségének

„A Habony Árpád által alapított, és azóta a kormánypropagandában lelkesen hivatkozott V4NA nevű londoni hírügynökségről írt cikket a brit The Guardian. Ebből kiderül, hogy a kizárólag a Fidesz-kormány narratíváját közvetítő, saját bevallásuk szerint 50 újságíróval működő hírügynökségnek a magyar kormányon kívül csak kevesen örülnek, és azok között nincs ott Csehország és Szlovákia.” Az Index cikke >>>

Önnek ajánljuk