Újabb manipulált Tv2-riport?

A MÚOSZ elnökségének, illetve etikai bizottságának a TV2-vel kapcsolatos korábbi állásfoglalása is szóba kerül abban a 2015. július 4-i HVG-cikkben, amelynek állítása szerint a kereskedelmi csatorna „nem egyszerűen paparazzofotókkal és privát infókkal próbálta lejáratni Spéder Zoltánt, hanem szándékosan manipulálni próbálta a nézőket”.

A teljes cikk ITT olvasható.

A szerzőről

Önnek ajánljuk

Ezt olvasta már?

Az Ethiopian Airlines Guiness rekorddal ünnepelt

Az Ethiopian Airlines, Afrika leggyorsabban fejlődő légitársasága, a legtöbb emberi alak által formált repülőgép Guinness rekordjának megdöntésével ünnepelte a vadonatúj  A350 XWB...

Close