Hazudott a kormánysajtó Nagy Blankáról – a Figyelő már közölte a helyreigazítást

A Figyelőben közölt helyreigazítás:  „a Ripost alapján valótlanul híreszteltük, hogy Nagy Blanka három tárgyból is bukásra áll, illetve, hogy kifejezetten gyenge tanuló. Valótlanul híreszteltük továbbá, hogy Nagy Blankának annyi hiányzása van, hogy az már meghaladta azt a mértéket, amit a törvény még egyáltalán lehetővé tesz”. A Ripost, az Origó és a Lokál még nem tette közzé a fenti szöveget, ennek hiányában per indulhat ellenük. 2018-ban 109 helyreigazítási pert vesztett a kormánysajtó; ha így folytatják, akkor ez a szám idén sem lesz kevesebb – olvasható a Népszava cikkében >>>
(Címlapkép forrása: Facebook / Hallgatói Szakszervezet)

Önnek ajánljuk