Mi vár a magaziniparra 2019-ben?

James Hewes, a Magazinkiadók Világszövetsége (FIPP) elnökének előrejelzéseit a Magyar Lapkiadók Egyesületének közleménye alapján a Médiapiac.com foglalta össze.

A médiaszakember szerint a print árbevétel tovább csökken, amely együtt jár majd a költségekre nehezedő nyomással. A kiadóknak a munkaerőpiaci verseny miatt egyre nagyobb gondot kell fordítaniuk a hatékony szakembergárda kialakítására és megtartására is.

„A legnagyobb lehetőség szerintem a fizetős tartalmakban rejlik. Az év elején megjelent Digital Subscriptions Snapshot tanulmányunkból kiderül, hogy hírkiadók sora jelentős bevételt szerzett abból, hogy a tartalmakért fizetniük kellett az olvasóknak. Egyre többen tudatában vannak az újságírás értékeinek, és készek is fizetni érte” – nyilatkozta James Hewes. Részletek >>>

(Címlapkép forrása: Fipp.com)

Önnek ajánljuk