Rogán minisztériuma nekiment az ÉS főszerkesztőjének

Szokatlan, hogy a kormány nyíltan nekimegy egy újság főszerkesztőjének – állapítja meg pénteki cikkében az Index.hu. Ráadásul nem is egy lapjában megjelent cikk miatt, hanem egy műsorban elhangzott véleményét kifogásolja.

Kovács olyanokat mondott Kálmán Olgának, hogy „állatira nem tetszik, hogy leadják ezeket a hirdetéseket”, „visszataszítónak tartom”, „a televízió ezzel sokat ront a hitelén”, „ilyeneket biztos nem fog hirdetni az ÉS-ben, hazug hirdetés, akkor se kell, ha kifizetik”. Illetve: „ilyeneket mentális okokból nem közöl egy orgánum”.

Kálmán Olga ezt annyival intézte el, hogy a nézők nyilván el tudják dönteni, higgyenek-e a hirdetésnek. Rogán Antal minisztériuma viszont most, négy nappal később keményebben kiosztotta Kovácsot. „Tudomásul vesszük, hogy a médiapiaci szereplők között egyre kiélezettebb a verseny. Véleményünk szerint azonban az egyes médiumok hirdetési gyakorlatával kapcsolatos bármilyen – akár főszerkesztők közötti –, politikai célú nyomásgyakorlás elfogadhatatlan.”

A kormány továbbra is fontosnak tartja, hogy „minél több állampolgár tájékozódhasson a 2016. október 2-án sorra kerülő népszavazásról, és minél többen mondhassák el véleményüket a kényszerbetelepítés kérdésében”. Ezért hirdetett tehát az ATV-n is.

Az augusztusi 1-jei beszélgetés ide kattintva látható. ATVlogoKor2016

indexmini  A cikk eredetiben ITT olvasható.

A szerzőről

Önnek ajánljuk

Ezt olvasta már?

17.sz.SocialMediaIkeaFilm.jpg

A közösségi média a XVII. században

Így működött a közösségi média a XVII. században... Katt ide!   Nehéz eldönteni, hogy a filmkészítők a Facebooknak adnak egy fricskát,...

Close